Wednesday 25 January 2012

11 jan - 25 jan 2012

my sweeties memories !!!!

11 jan 2012- suamiku pulang, time ni paper sejarah dr kul 12ptg- 1.45ptg. Jam 1.15ptg saya da kuar... saya xsabar nak jumpa suami saya.. di luar dewan peperiksaan, saya ternampak kelibat Amirah Azzam (geng g exam sama2 juga geng kolej n geng anak n9) " Mira, cepat la ... nak balik da ni.. " xmenyabor  dah saya...hehe. Sampai je di bilik, saya trus tengok nset. ada msg from mh hubby " Baby, abg dah sampai =)" saya rasa, saya lah orang paling bahgia time tuh... Allah3 !!! 

Suami saya tiba di UKM, kolej burhanuddin helmi. gembira xterkata saya... trus meluru ke suami.. n bg barang2 saya yg banyak.. masuk kete baru salam tangan suami (malu la nk salam time jmpe, sbb abh n aqil ada..hehe) terasa kekok sepanjang perjalanan... hampir 4bulan berpisah..saya terasa seperti baru disatukan bersama suami..lama tidak mengenggam tangannya..lama tidak menatap wajahnya... setiba di rumah Gombak, suami trus mengeluarkan hadiah saya.. !!!! BlackBery !!!! sesuatu yang tidak pernah saya fikir, yang saya akan memilikinya seawal ini... terima kasih yang tidak terhingga kepada DIA atas kurniaan rezeki buat kami..

12jan 2012- melalui hari bahgia, disamping suami disisi.. 13jan ada exam akidah.. tp malas sgt nk baca..hehe..habiskan masa dengan suami dan keluarga mertua.. 

malam- "sayang, baca bulu kat atas k, abang xnak ganggu, stady elok2 " suamiku berbisik lembut. " erm, nak abang ada kat sebelah" rayuku manja... dia tersenyum.. saya nak suami saya ada kat sisi saya selalu... ^__^

13jan 2012 - exam akidah akan berlangsung pada jam 3ptg. saya dan suami akan bergerak pada jam 11pg menuju ke UKM, Bangi.. macam2 perasaan ada, xeady sangat pun utk exam, baca je mana yang sempat.. jawapan goreng jerla.. huuu~ 

30minit sebelum peperiksaan - amirah azzam bersama kami, tumpang naik kereta ke dewan peperiksaan.. dalam kereta, saya sempat lagi melihat nota2 yang ada, sambil meminta bantuan suami untuk memberi dalil2 yang sesuai sebagai bukti hujah akidah.. terasa blank..huuuu~

saya: be, awak jelaa masuk dewan exam..saya cuak la..takut~
hubby: mana bleh...
saya: bleh, pakai la tudung saya ni, kita tukar ea...(cadangku penuh semangat)
hubby : hbs, mana nak letak ni ??? (sambil memegang janggutnya)

suasana dalam kereta riuh !! huuu... saya takut... sebelum turun kereta, suami saya berpesan, wat exam elok2 sayang..>> terima kasih suamiku, atas semangat yang kau berikan << 

Next, bersambung....
Klik untuk baca lagi11 jan - 25 jan 2012

No comments: