Wednesday 25 January 2012

anak TUNGGAL kini



post ini ditulis ketika saya tinggal di Gombak (rumah mertua) pada hari khamis, 26jan 2012, pada jam 2.55ptg hehe... saya menulis blog sambil tgk TV AL-HIJRAH and abah tengah rehat2 sambil baca surat khabar ^__^

kembali saya sendiri.. cuma yg lain skit, sekarang dah ada BB, bleh la nk ngadu, hntr video,hantar gambar slalu kat my hubby.. hehe.. alhamdulillah, kegembiraan dan kesenangan yang besar Allah kurniakan buat kami.. cuti blik bulan 6 nnt, kalo ada rezeki lebih, nk beli samsung tab plk.. insyaAllah kalo DIA izinkan.. kalau xdapat samsung tab pun, Kereta Satria GTI pun jadilah..hehe (utk suamiku tersayang)

bangun pagi2, xtau nak buat apa...saya pun stay dlm bilik smbil baca buku... dlm pkul 9 gtu, abah bgtau 

" salam, abah di masjid, ada kematian..abah dah minum pagi "

oryte, noted abah !!! nnt saya masak tgh hari k...saya pun lepak la kat bawah sambil tgk ASTRO, apa yg bez ek..hmmm....BB ku da nazak, bateri da merah sangat..huhu... sabar jela ~

siap masak, abah g solat kat masjid, saya pun siap2 la utk solat zuhur... basuh baju dalam mesin suma.. (sempat lagi cium baju suami...R.I.N.D.U dekat dia...) = =. Kami pun makan tengahari berdua.. siap makan, abah amik baju2 saya n suami dlm mesin ~ erk, abah nak tolong sidaikan?? malunya..huu...(wat biasa je k)

sempat la jugak saya bebual ngn abh time ngh makan, abah rupa2nya bhgian pelajaran time jadi askar dulu...cikgu rupanya !! hehhe..baru tau, ingatkan abah askar yg dok tembak2 dlm hutan, hihi ^__^  skrg masa untuk rehat2 sambil tunggu mak balik dr keje ^^,

- ini sahaja cerita untuk hari ni -




Klik untuk baca lagianak TUNGGAL kini

No comments: