Wednesday 30 November 2011

coretan pertama suamiku =)

PANTUN CINTA UNTUKMU UNTUK SAYA :

dua tiga kucing berlari..
seekor menyorok di bawah meja..
betapa kuat rindu di hati..
tak sabar rasanya mahu berjumpa..

sorong papan tarik papan..
buah keranji dalam perahu..
macam manalah saya tak berangan..
terngiang-ngiang di telinga awak kata I LOVE U..

buah cempedak dibeli di bandar..
beli sekilo dibawa pulang..
hati saya rasa berdebar-debar..
tidur tak lena makan tak kenyang..

pagi-pagi minum pepsi..
sambil makan roti dengan planta..
harapan saya sebagai suami..
jadilah isteri penyejuk mata..


jalan-jalan di bukit bendera..
tengah jalan terhantuk kepala..
tiada apa yang ingin ku kata..
salah silap maaf dipinta..

mereka kata muka kita sama..
saya pun rasa begitu juga..
saya harap ALLAH merahmati kita..
semoga kekal hingga ke syurga..

hasil nukilan : suami awk saya le..LOVE U ♥

(post la kt blog eh kalo  memang awk rajin)
Klik untuk baca lagicoretan pertama suamiku =)

No comments: