Monday 28 November 2011

Menuju Kejayaan Semester 1

Hari-hari tanpa seksa...
hariku penuh dengan timbunan buku dan ilmu
jiwa terasa terisi dengan ilmu dan ukhuwah yang ada
Andai indah itu sentiasa kurasa
pasti aku bahgia selamanya



Mood untuk hari ini ialah study..... 
Husband pun tgh bejuang di medan petempuran + saya pun tgh berusaha hadapi exam mid term yang bakal menjelang...

Allah please bless us...
Doa...doa...doa.....



Sejarah Tamadun Islam sudah selesai... 5bab masuk, lagi 6bab masuk exam final pulak
Nahw dan Sarf esok malam... study sampai letih....
Akidah Islam Khamis pagi..
Penulisan Makalah Arab, selasa depan...huhu....

Bersusun Jadual Saya,


Lihat lah kerja2 ku semakin berkurangan....
Fiqh Sirah bakal menyusul....n akan siap hari khamis ni insyaAllah
ulasan akidah Islam pun saya akan cuba hntr kat SPIN BANGI jumaat ni
n yg lain2...saya akan usahakan buat sementara masa yang amat bnyak ni ada...

Perasaan : Ingin merasa aman dari bebanan kerja = Hidup pasti indah !!!
Berjuang dan terus berjuang..... Moga Redha Allah tetap bersama..... 
Klik untuk baca lagiMenuju Kejayaan Semester 1

No comments: