Saturday 26 November 2011

CelotehBuatKamuYangDekatSelalu =)

بسم الله الرحمن الرحيم

Dah lama x update blog.. hehe.... bz la, exam mid term yang xjemu menanti + menyiapkan assgmnt yang smakin berkurangan = saya ingin hasil yang terbaik....amin....

walaupun hari ni dah 27NOV2011, saya tetap xnak lepaskan peluang untuk wish kat husband sy SANAH HELWA YA JAMIL... saya doakan segala yang terbaik untuk awak, (xdapat nak senarai, sbb xternilai banyaknya....) 

Erm, saya nak ucapkan terima kasih sbb sudi amik saya sbg pemaisuri ati awak, saya harap sgt2 saya dapat jd macam apa yang awak nak. Cuma saya nk bgtau yang saya xsempurna...sy bnyak salah...saya amat mengharap bimbingan awak sbg suami saya... saya perlukan awak untuk pimpin saya jalan ke SYURGA...=(

-suami saya seorang yang amat teliti..baju solat yang dah pakai 2hari, dia akan basuh. Berbeza dengan saya yang kurang cermat..inilah dinamakan pelengkap. Kan Begitu????
-suami saya sangat gentle lagi-lagi bila saya diganggu oleh orang lain, trus dia akan mntk no tpn 'org yang kaco' tuh n sound..huhu...sapa yang pnah kene, sorry k...kan saya da kata, saya da kawen...
-suami saya sangat tegas kalo melibatkan bab2 agama. Solat awal waktu....(saya yang tanggung dosa awak) Aurat jaga (saya yang tanggung dosa awak), Saya xbagi awak pakai tudung indon sbb tdg tu melekat kat tubuh badan...(saya yang tanggung dosa awak), Jangan lupa mengaji n mengulang al-Quran (saya yang tanggung dosa awak)...
-suami saya sangat pantang saya bebual ngn lelaki bukan mahram tanpa keperluan, sbb dia nak elakkan fitnah yang datang pada saya...
-suami saya amat mementingkan kesopanan, akhlaq n adab....terhadap guru, mak ayh n org tua...
 
saya rindu nak dengar suami saya mengaji...saya rindu nak dengar suaranya menegur setiap salah saya...saya rindu nak dengar pujukannya bila saya marah dan sedih, saya rindu wajah suami saya...wajah riang, wajah tenang, wajah yang sentiasa ada dalam hati saya. Saya xnak wajah tu hilang...saya nak selamanya....
Suami saya yang amat menenangkan...
Saya rindu wajah ini...... =(

ok, Stop wat ayat sedih !!!! xnak melalak malam2 ni...
Ehem, 26Nov...bangun pagi, begegas pegi bilik Nasuha sbb nak hard Disk Amira Azzam, nak copy cerita n movie...(bekalan nak lepak ngn ainani...hehe) then, terus siap2 g  PTSL TUN SRI LANANG utk siapkan assgmnt sejarah. SETTLE !!! Sementara tunggu ainani bersiap, saya siapkan tugas BI, baca 7buah penguin readers...huh!! SETTLE !!! 

tepat jam 4.30ptg, sampai bilik, kemas2 n rehatkan minda kjap. Pastu dapat msg dari kak ngah, ayah ajak makan kat kajang...so, ajaklah ainani join skali...(ko xyah nak malu sangat la ainani).. hehe




Celebrate birthday Suamiku..kih3...
saya celebrated birthday awak syg...ngn family...tapi awak xde, so saya tolong makan kan...bnyak...
ROTI NAN, KEBAB DAGING dan KABSAH DAJJAJ...kih3...at Restoran Nasi Arab, Kajang. 
SAYA XTIPU, SEDAP SANGAT2 MAKANAN DIA!!!!










 The Ending Story for today......semoga tarikh kelahiran awak yang ke-22 ni membawa erti yang besar dalam kehidupan awak akan datang...bersempena dengan sambutan Awal Muharram, smoga hijrah kita kepada yang lebih baik dapat kita kecapi.... 
أحببك حبا شديدا يا حبيبي......





Klik untuk baca lagiCelotehBuatKamuYangDekatSelalu =)

No comments: