Wednesday 26 October 2011

.:: Cukuplah Cintaku ini Dalam Diam ::.

Dengan Nama Allah daku Memulakan Kata-kata Agar segalanya dirahmati dan diredhai..

post yang ke-2, hehe... baru mencuba utk mengaktifkan otak untuk terus menulis..
Semoga semua yang membaca post kali ini mendapat manfaat.

Post kali ni macam menarik kan?? tapi hakikatnya...hati ni je yang tahu..
Betapa rindu yang teramat..tapi xmampu diluahkan ...
.:: cukuplah cintaku ini dalam diam ::.
hmm... tu pasal la post saya bunyi nya mcm ni...

sebelum ni, segala tindak tanduk saya adalah bukti cinta saya kepada suami...
tapi bila dah berjauhan, tiada apa yang dapat saya lakukan utk menunjukkan cinta saya..
semua yang cube saya lakukan, saya rasa xcukup utk buktikan cinta saya...
+ masa yang bnyk di kuliah + assingment yang berlambak + intenet kat kolej yang macam siput + tanggungjawab dalam organisasi surau + mcm2 lagi la...



Tapi seriously saya cakap, seronok kawen awal...
macam dalam lagu sofaz tu...
''indahnya rasa bila dicintai, hidup ini terasa di syurga''

aha....ni la hakikat bila kita saling mencintai...hidup sempurna sgt walaupun kita xsempurna...
ssb yang menyempurnakan kita adalah pasangan kita...
betol x be??? huhu... 

kalau nak cerita kisah saya dengan suami, xla bnyak sgt sbb kitorg kawen express n duk sama pun sebulan je. Xsempat lagi nak kenal, mana bantal busuk dia, apa hobi dia time dia bosan (sbb dok ngn isteri xbosan kot), apa kenangan pahit dia, kenangan manis..n bla..bla..bla..
huhu, pendek kata, xbnyak la bnda yang boleh nk tau...yela, time da kawen lain sket dgn sblm kawen...
kalo da kawen, tarik tangan je trus naik kete n leh jalan2 cerita macam2 dlm kete...so leh dengar cerita life...haaa...kan lain tu..hehe

So, point utama yang saya nk cakap kat sini ialah, (dah macam ayat dalam assingment plak..huhu) 
SAYA BETOL-BETOL SAYANG SUAMI SAYA...walaupun dia xnampak sayang saya tuh =( sedih..
kadang-kadang nk je cakap kat dia, ''boleh x saya nak tunjuk saya sayang awak???''
hmm..tapi hakikatnya saya xleh nk tunjuk yang sebenarnya...

Bila saya pk2 smula, saya harap..kesunggguhan saya dalam belajar, kesungguhan saya dalam menjaga hubungan ni, kesungguhan saya dalam menyiapkan blog ni (impian suami saya time mula2 awen dulu, saya ingat!!!), kesungguhan saya tak layan laki lain even dlm kuliah... moga2 inilah bukti dari jauh yang saya akan terus setia dengan dia...^_^

rindu awak... rindu nk awk nyanyi... rindu nk awak suap saya... rindu nk lawan tangan, lawan bola, main sep..sep bom..bom, rindu semuanya!!!

MOGA ALLAH KIRIMKAN RAHMAT YANG TERBESAR DALAM UJIAN RINDU INI....
Klik untuk baca lagi.:: Cukuplah Cintaku ini Dalam Diam ::.

6 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

terasa seperti..
"umi!! nak kwen!! "
"alan, jom kita kawen sekrang nak?" hahahaha

|makhlukDIA| said...

aahhhh sweet =) ~!!!! nak jd follower! =)

Unknown said...

Sgt sweet.. ^_^

ummi ieda said...

sabar....pasti tersembunyi banyak hikmah disebalik nyer...

ummi ieda said...

sedih plk kak da baca ...huhuhuhu

yourlifeforme said...

ummi ieda : huhu...malu la saya.. tp ni la luahan rasa hidup bejauhan ngn suami...(-.-)