Wednesday 26 October 2011

Satu Langkah ke hadapan, Sebaris Coretan


Assalamualaikum w.b.

Nak merasmikan ayat dengan apa ea?? tak tau nak mula cane..[padahal dah start tulis dah..hehe]. Setelah sekian lama meninggalkan dunia penulisan, saya cuba berkecimpung semula untuk tujuan berkongsi pengalaman dengan semua kawan2 di luar sana. 

So, sebagai pengenalan, nak kene perkenalkan diri dulu la ek?? huhu
xnak la...asal xknal je owg kata xcinta..haha... nak try taktik lain la...
xmoh knal2 ngn saya... tapi saya nk tunjuk gambar2 sambil kita bekenalan.. ok x?? kui3..

Haa...ni la skolah menegah saya yang paling disayangi..(yeke??) kui3..

Maahad Ahmadi, Gemencheh...n9...  best, tapi bukan la tempat penemu jodoh saya..haha... nak tau kat mana?? jom baca lagi kat bawah..
After form3, saya menangis2 tpn ayh saya..mintak tukar skolah kat SMKA SHAMS, nak sangat2 skolah kat situ..padahal dulu semangat nk stay smpai STAM kat maahad...huhu...
owang pun x expect saya kuar maahad, nmpak macam 'nerd' je kan.. 
Finally dapat la msuk SMKA SHAMS 'tercinta mendokong cita2..'' (teringat lagu skolah plk)
hehe...

 ni gmbr SMKA SHAMS time zaman saya, skrg ni cantik da...nk tau gmbr terkini, google la sendiri.. =p

waaahhh...skolah ni 'classs' gtu..huhu.. masuk sini rasa macam apa je... kawan2 sume up to date... blaja guna LCD je tau.. kat maahad dulu xpnah guna LCD melainkan ceramah dalam dewan..tu pun xnmpk..huhu
huh...menggamit jiwa btol..nasib la saya POWER jugak bab-bab IT ni..so, dapat la saya pegang jawatan unit laterinfo BADAR... tapi xwat keje sangat pun..huhu..

then, lps da dapat result SPM yang agak memberangsangkan, saya pun apply la UNIVERSITI ini...=)

seriously, rindu gle kot kat DQ...




Nak katanya, DQ ni mmg photogenic!!! amik la gambar dari sudut mana2 pun, mmg dia cantik!!
fuh!! terbaik....
and kat sini la saya bertemu jodoh...huhu...
nak tau sapa??? tunggu kat post2 seterusnya ok???

NICE TO MEET YOU MY HUSBAND =)
Klik untuk baca lagiSatu Langkah ke hadapan, Sebaris Coretan

3 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

wah! awal2 story lagi dah best :)
keep it up !

yourlifeforme said...

huhu...xreti pun nk tulis blog ni...hentam jer... thx atas sokongan,,=)

Sayidah Nafisah Ruslan said...

takpe.. lama2 nanti tahulah.. hehe