Wednesday 11 January 2012

Kejutan dari Madinah ~,~

11 Jan 2011, tarikh yang ditunggu2.. penantian dengan kesabaran.. ~ ngeee....
setelah 5 subjek peperiksaan ditempuh dengan gigih (poyo jer), tiba la saat ini... rasa mcm nk duk dalam dewan Tun Abdullah Mat Salleh tu 15minit jer, pastu nk g sambut suami !! hehe...(xsabar daaahh)

3.30 ptg smpai di gombak, saya kepenatan... mlm td tidur pkul 3pg, bangun 6pg...sejarah punya pasal...cuak~
Trus bebual2 dengan suami tentang peperiksaan n prncgn2 hari2 berikut...

hubby : sayang, saya nk bg adiah awak..
saya ; haaa...nak3!! (padahal telupa dah pasal hadiah tuh..sbb excited sgt suami balik) hehe..
hubby : ok, pandang belakang..tutup mata..jangan tegok, kalo x saya tarik balik adiah ni (main ugut2 pulak yer)
saya : yerla2... (sambil kuis2 kain langsir) 
5minit tinggu (tipu !!! )
saya: lama lagi ke be??
hubby : aah..tunggu la...
saya : yerla..(akur)
hubby : ok, boleh pandang sini dah..
saya trus pandang muka suami, aik xde paper pun mana adiahnya?? kat tangan !! owh.....
teringat perbualan ni, sebelum suami saya balik malysia...

hubby : sy nk bg awk adiah...
saya: erk?? owh...nak3... adiah apa??
hubby : ada la, nama pun hadiah..mana leh bagitau...
saya: ala, nak tau sayang...(bodek)
hubby ; nnt balik malaysia baru saya tunjuk... tapi hadiahnya murah jer, sy nk ajar awk hargai pemberian org, walaupun nilai harganya rendah 
saya: erm, baik...apa pun adiah dr awak, sumer bemakna bg saya ^__^....





rasa nak jerit kuat2 je sbb xsangka sangat2 !!! tapi malu la kalo abah dengar..hehe..perbualan 3-4 bulan yang lalu... xsangka suami saya beli n buat surprise kat saya hari ini... !!!

saya : be, kalo ada rezeki lebih nnt saya ingat nk beli BB, senang nak cntc be ...kesian be msg saya mahal kat sini..
hubby : hmm..tengok la dulu caner.. kat sini BB boleh tahan gak harga dia.. sy ingat nk beli sama ngn awak.. sama model
saya ; ok2, nnt la ea syg..kita survey2 harga dulu.. 


 pesan suami saya selepas saya tekejut dengan hadiah yang memang SURPRISE n AMAZING sangat2 ni...
 "Saya  pesan banyak kali... sabar, jangan cepat melatah..sabar..sabar... hmm..tenang sayang, saya sentiasa bersama "

Buat Suamiku, 
Terima Kasih atas kasih sayangmu yang xterhingga....
Atas pengorbananmu yang amat2 besar..
Atas kesabarnmu melayan dan mendidik isterimu ini...
Aku bersyukur atas kurniaan cinta ini,
Kau mengajarku dengan hikmah, 
Bukan kekayaan... 
Salam kasih bersulam sayang...

cinta kita *.*
Klik untuk baca lagiKejutan dari Madinah ~,~

3 comments:

GojesYoja said...

woah..best nye! :D

yourlifeforme said...

syukur !!!
tu jer yang boleh nk di ucapkan... =)

nana said...

wahhhhhh! cool :) i am happy for you :D